Rybářská speciálka

Výlov 2009

V září byl výlov v Rapotíně v 8:00 hodin. Sešlo se zde mnoho rybářů a kapři se zde prodávali po desítkách. Ryby které jsem viděl byli amuři, kapři, sumci, plotice, štiky, pstruzi, candáti a maxi tolstolobici. Slunečné počasí se vyvedlo jak mělo. Kádě, v kterých se ryby ukládaly, byly plné. Tak tedy se muselo na chvíli přestat s výlovem. U výlovu hrála živá kapela. Občerstvení u toho nemohlo chybět, takže se opékali pstruzi. Pro ty, co neměli rádi ryby si mohli dát klobásku, kuřecí maso nebo guláš. Při konci výlovu vešli do rybníku mladí rybáři a malé plotice, co tam zůstaly, vynesli do kýblů s vodou. Po napuštění rybníka se neprodané ryby vrátily zpět.

Průměrná známka: 1,00

Rybaření na položenou v Petrově nad Desnou

Z rána jsem se rozhodl že si zajdu zachytat na rybník kousek od mého domu.

Sestava:

vlasec 0,25 mm

krmítko 10 g

malý háček s očkem

Návnada:

kukuřice bonduel

medové foukačky

krmení vanilkové LORPIO

Chytil jsem asi 3 kapry a 6 plotic.

Průměrná známka: 1,67

Zimní lov na dírkách Sobáčov

Sobáčov - zimní lov na dírkách

Dne 29.ledna vyrážíme s rybářským kroužkem Rapotín na zimní lov na dírkách, kde se nám podařilo chytit spoustu ryb, které měřily 30-50cm. Byla smůla, že jsme nemohli chytat už od samého rána z důvodu rybářských závodů, a proto jsme se s naším srazem opozdili a byl ve 12:00, ale k tomu, jaká byla zima, to bohatě stačilo. Dojeli jsme na místo, vybalili jsme si potřebné věci k chytání a šli si zahřát své místo, na kterém budeme chytat. Na háčky si dáváme buď bílé červy, twistery nebo speciální růžovou voňavou hmotu na pstruhy a lososy. Po 15-ti minutách se na břehu plácá asi 6 pstruhů.Uprostřed odpoledne byly plné kýble mrtvých pstruhů, ale také pár lososů. Bylo 15:25 hodin a my už měli promrzlé prsty až na kost. Vedle v malém bufetu hned u rybníka jsme se po obrovské zimě a námaze najedli a ohřáli. V jídelníčku nebylo moc na výběr, co si dát k jídlu - guláš/klobása, ale můžu vám říci, že to bylo výborné. Posledních 30 minut chytání si užíváme, co jen to jde. Pan vedoucí přichází se zprávou, že končí chytání. Tak tedy si pobereme pruty i ulovené ryby a uvolňujeme místa jiným rybářům. Než odejdeme do svých aut, tak se musí ulovené ryby zvážit. S kroužkem jelo 8 dětí a váha ulovených ryb na jednotlivce byla asi 7 kg, ale zaznělo i 11 kg a tak dále. Už se těšíme na večeři z výborných pstruhů a na další výlet do Sobáčova. Naše maminky byly samou radostí bez sebe, že mají, co vařit.

Průměrná známka: 3,00

O Blogu

20.2.2011 Trvalý odkaz

Tento blog jsem udělal pro to abych mohl zveřejnit mé příhody od vody a fotky s rybami které jsem ulovil

Průměrná známka: 1,00

Soukromý rybník v Sobáčově u Mohelnice

Výlet na soukromý rybník do Sobáčova u Mohelnice

Je krásné sobotní ráno 25.září a s rybářským kroužkem Rapotín jsme se vydali na výlet do Sobáčova u Mohelnice. Počasí se nám vydařilo, sice z rána bylo chladněji, ale později během dne už bylo příjemné slunečné počasí. Jelo nás dohromady 9 účastníků, z toho 6 dětí, 2 rodiče a náš pan vedoucí rybářského kroužku. Když už jsme přijeli na místo, nemohli jsem se dočkat až začneme s chytáním ryb. Neuběhlo ani 10 minut po nadhozu a jeden z našich rybářů chytil prvního kapra. Později přicházeli s úlovky i ostatní. Chytali jsme na nejrůznější nástrahy např. na: kukuřici, pelety, boilie nebo na různé druhy těsta. V poledne jsme si všichni dali přestávku od chytání a šli se najíst, abychom nabrali síly na zbytek dne. Celkem jsme chytli 18 kaprů a 3 cejny. Nejvíce jsme se pokoušeli chytit jesetera,ale i přes všechny možné návnady se to bohužel nikomu z nás nepodařilo, tak snad příště. Největší kapr měl 71 cm,kterého jsem chytil já a další 3 větší kapři měli 68,66 a 65 cm. Ke konci dne ryby přestávaly brát, a tak  jsme pomalu zakončovali náš vyvedený výlet. V Sobáčově u Mohlenice jsme byli již po třetí, ale nejvíce úlovků jsme chytili tentokrát. Všichni se těšíme, až se sem zase příští rok vrátíme.